Politika reklamacija


Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas pozovite nas telefonom na broj 056/261-423 ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@leon.ba i opišete kakav problem imate.
Ako ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 056/261-423 li pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@leon.ba i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju i obavijestićemo Vas o daljem postupanju.
Troškove vraćanja artikla snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Reklamacije se mogu podnijeti isključivo u slučaju kada je - isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Kupac je dužan da prijavi reklamaciju u roku od 14 radnih dana od momenta prijema pošiljke.
Reklamaciju možete prijaviti preko kontakt strane ovog sajta. Na ovom linku možete preuzeti obrazac za reklamaciju: OBRAZAC ZA REKLAMACIJU.